"Özel Eğitim Gereksinimli Öğrenciler için Farklılaştırılmış Öğretim Tasarımı" adlı Erasmus+ projemizin yurtdışında yapılacak olan işbaşı gözlem etkinliğine katılacak öğretmenlerimiz, turnaportal.ua.gov.tr adresi üzerinden alınan başvurular ve proje komisyonumuz tarafından yapılan değerlendime sonucunda belirlenmiştir.
KAYNAKÇA
Altun, S. & Yurtseven, N. (2019). Tasarımcı öğretmen: UbD el kitabı. Asos Yayınları.
Aybat, B. & Doğan, S. (2017). Öğretmen 2.0: Tasarımcı. İstanbul: Abaküs.
Çalıkoğlu, S. B. (2014). Üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerde derinlik ve karmaşıklığa göre farklılaştırılmış fen öğretiminin başarı, bilimsel süreç becerileri ve tutuma etkisi [Doktora Tezi]. İstanbul Üniversitesi, İstanbul.
Fer, S. (2009). Öğretim tasarımı. Ankara: Anı yayıncılık.
Gustafson, L ve Robert M.(2002).Öğretim tasarımı nedir? Öğretim Tasarımı ve Teknolojisinde Eğilimler ve Sorunlar. Ed. Robert A Reiser, John V Dempsey. ABD: Merrill Prentice Salonu: 17-25.
Kaplan, M. (2016). Farklılaştırılmış öğretim yöntemi ile işlenen fen bilimleri dersi 7. Sınıf kuvvet ve hareket ünitesinin öğrencilerin kavramsal anlamalarına, bilimsel süreç becerilerine ve akademik başarılarına etkisi [Yüksek lisans tezi]. Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İzmir.
Pellegrino, W.(2004). Karmaşık öğrenme ortamları: öğrenme teorisini, öğretim tasarımını ve teknolojiyi birbirine bağlamak. Öğretim Tasarımında Müfredat, Planlar ve Süreçler: Uluslararası Perspektifler. ed. Norbert M Seel, Sanne Dijkstra. New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates, Yayıncılar: 25-46.
Şaldırdak,B.(2012).Farklılaştırılmış öğretim uygulamalarının matematik performansına etkisi.(Yayılmamış yüksek lisans tezi.)Ankara Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Tomlinson, C., (1999). Farklılaştırılmış sınıf: Tüm öğrencilerin ihtiyaçlarına yanıt vermek. ABD: Denetim ve Müfredat Geliştirme Derneği. Yabaş,D.(2008). Farklılaştırılmış öğretim tasarımının özyeterlik algıları, bilişüstü düzeydeki ve akademik başarılarına etkisinin incelenmesi, (yayımlanmamış yüksek lisans tezi),Yıldız Teknik Üniversitesi
Yabaş, D. ve Altun, S. (2009). Farklılaştırılmış öğretim tasarımının özyeterlilik algıları,biliş üstü gelişimi ve akademik başarının etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37: 201-204.
Adres:
İstikll Mahallesi, 1068 Sokak, No12/1 Efeler/AYDIN
Telefon
2562260639